cute & little | Dallas Fashion Blog: Not Green

Thursday, March 17, 2011

Not Green

turquoise knit sweater grey tulip skirt louis vuitton speedy 25 aldo whitsey michael kors rose gold watch

turquoise knit sweater grey tulip skirt louis vuitton speedy 25 aldo whitsey michael kors rose gold watch


turquoise knit sweater grey tulip skirt louis vuitton speedy 25 aldo whitsey michael kors rose gold watch


turquoise knit sweater grey tulip skirt louis vuitton speedy 25 aldo whitsey michael kors rose gold watch

turquoise knit sweater grey tulip skirt louis vuitton speedy 25 aldo whitsey michael kors rose gold watch
Aldo Whitsey Pump in Cognac - 36 / $110 (buy)
Forever 21 Glam Layered Necklace - $12.80 (similar)
Forever 21 Bracelet (similar)
Michael Kors Chronograph Watch in Rose Gold (MK5430) - $127 after gift card (buy)
Louis Vuitton Speedy 25 - gifted from parents (similar)

I had planned out a completely different outfit for today before I went to bed last night.  But when I tried it on this morning, it kinda seemed blah on me so I decided to do some last minute switch-ups.  I saw this skirt that I had bought a few months ago on summer clearance from Urban Outfitters for $10 (yeah, beat that Forever 21!) and decided it was time to bring it out already.  The trouble with the skirt though it that it's kinda a weird industrial gray color.  Like putty.  And in the wrong light, it actually looks like a seafoam green.  But since I can't be indecisive in the mornings or else I would never make it to work on time, I decided to just go with the original planned shirt.  I'm not sure if it really goes, but I think it kinda worked.  And at least in the wrong light, I am wearing green in honor of St. Pattys.  What more could you ask for right? 

Maybe I should go drink a Guinness to celebrate.  If only I didn't think beer tasted gross...  :)




P.S. In case you missed it:
  • Emyloo Shoes - If you have wear small shoes, you can't miss this online store!
Follow Me | Twitter | Facebook
Ask me anything on FormSpring

57 comments:

Janelle said... [Reply]

beer DOES indeed taste gross! Lol. people said I'd eventually grow into it but.. nope! :0) happy st pattys kileen :D <3

Hayley said... [Reply]

I hate it when outfits dont turn out how you planned. This is cute though! LOVE your pumps. seriously. drooling right now.

Kileen said... [Reply]

lol, i'm glad i'm not the only one! i still can't stand the taste of beer!

Hayley said... [Reply]

I hate it when outfits dont turn out how you planned. This is cute though! LOVE your pumps. seriously. drooling right now.

Liz Badley said... [Reply]

I love the skirt! I don't think it looks like a awkward color at all! You look awesome!

http://restonstyle.blogspot.com

Aki! said... [Reply]

Did you get pinched today?Haha

I love the crisp lines on your skirt.

Erica said... [Reply]

For not being sure about the color, you sure wore the skirt well! And $10 at UO? That's fantastic!

North Meets South

Kileen said... [Reply]

haha, no pinching! i lucked out. :)

Angga Heinrich said... [Reply]

I seriously love your top!!! I been looking some turquoise top or green sweater I think the color just perfect for spring, I dont think your skirt color is weird, it is so business like but you wear it great adding some color touch
<3
http://reserveradefashion.blogspot.com

H Rija said... [Reply]

love the sky blue outfit and I never tasted beer, but my friends all say it tastes gross!

My Lyfe ; My Story

Kileen said... [Reply]

yes, even after years of trying to like it, i still can't stand beer! lol.

Darbey said... [Reply]

Not green... but SO cute! :) I love the color blue on you as well as your hair slicked back like that! You look very bright and polished in this outfit! LOVE IT!

ilene said... [Reply]

again i'm loving your bag - and that color is gorgeous on you!!

Mrs. J said... [Reply]

Great deal with the skirt, I love when Urban has those crazy markdowns. Lovely outfit!! :)

ps. I had beer once and couldn't get the nasty taste out of my mouth so it's a NO-GO for me.

Jarucha said... [Reply]

I agree - beer is awful and hurts the figure! Haha. So why bother wasting calories on something that doesn't taste good. I kinda like the skirt actually...surprised about the color...it looks grey to me.

SkiPetite said... [Reply]

The skirt is really cute. You can't tell it is a weird color in the pics. I want it!

Vanessa said... [Reply]

I really like it, and it looks fresh together.
My Heart Blogged

kimmie said... [Reply]

Oooh I love that skirt! and really? seafoam? It looks grey to me :)

and beer IS gross. fruity cocktails for me please :)

Kileen said... [Reply]

yeah, it's really a grey color in natural daylight. but somehow fluorescent
lighting made it look kinda seafoamy green...

hurricanekerrie said... [Reply]

I also totally think beer tastes gross! That's why I just drink cocktails or wine coolers or white/blush wine. :) The only good beer I've had is a Stella Artois. But between that and any other cocktail, I'd rather have the cocktails...

Alamodeetplus said... [Reply]

I think it definitely goes and looks great!! The skirt is such a nice fit on you, and that blue color is beautiful with your hair and skin tone.
http://alamodeetplus.blogspot.com/

Kimberly Parham said... [Reply]

you sneaker! you snuck turquoise and probably argued it to be "green." sneaker! and I don't mean the shoe type. I mean the sneaky type. ;)

Dana said... [Reply]

I love this outfit. I think the skirt looks awesome with the top. I can't imagine it looking seafoam green, but either way, it would still be cute.

Lisachen08 said... [Reply]

i can't drink beer either *bleh* i love your shoes!! you always have the cutest pumps!

katypbrooks said... [Reply]

now THAT is a gorgeous skirt! i think you pull of gray very well! hope yall had a good st. patty's day ;)

Kileen said... [Reply]

Haha, it was actually the skirt that kinda looked a weird seafoam green under the fluorescent light. Definitely not intended, lol.

Kileen

Kileen said... [Reply]

Yeah, I didn't even really wanna wear green today, but some people did think this skirt was green, so go figure right? :)

Kileen

cryskay said... [Reply]

love that aqua color top on you! xx

oomph. said... [Reply]

lol, guess i'm outnumbered here, but i love me an ice cold beer with chips and salsa, and some good company :)
you have tons of great bib-type necklaces...the very pieces i'm missing.

rockoomph.blogspot.com

Siena Style said... [Reply]

kileen I love your sophisticated style!

Samantha said... [Reply]

Cute outfit! Love the shoes and watch! I just went out and bought myself a rose gold watch earlier this week, I had been searching for a good one for awhile :o)

Thanks for visiting my blog!

-Samantha

http://thisfashionista.blogspot.com

Letiziabarcelona said... [Reply]

well this is a nice last minute switch up !
I love turquoise for this spring, you look great !

Corrie said... [Reply]

That's so weird the color comes across green under different lighting. I like the skirt and the overall outfit and the colors totally work together. Did you do anything fun for St. Paddy's Day under florescent lighting so the green was on display and festive? :-)

www.brooklynbliss.wordpress.com

Leena1021 said... [Reply]

kileen, i reallly, reallly love this outfit! love how the belt, necklace and shoes really go together! and i have also been eyeing that watch in the gold tone. i was going to purchase it from piperlime through give and get, but learned it was excluded. how do you like it?

Emmy said... [Reply]

I really like this skirt and what a deal!! It looks great paired with that skirt...That shade of gray can be tough esp for someone who loves brights but I think you created a perfect contrast with this outfit!!

Courtney Thomas said... [Reply]

I love this shade of blue on you! I personally enjoy beer but it's definitely not for everyone.

xoxo ~ Courtney
http://sartorialsidelines.blogspot.com

Ivonne said... [Reply]

Thank is one of my favorite colors, and it looks stunning on you. I also love the combination of the bright with the gray.

IvonneStacy.blogspot.com

Lilly's Style said... [Reply]

What a great skirt and the color of the top is gorg! You look great Kileen!

Kileen said... [Reply]

I am absolutely LOVING this watch!! it's the "Small Runway" style so the
watch face is 5mm smaller than their normal watch faces. it fits my wrist
perfectly and i've gotten nothing but compliments on it since I bought it!
i highly recommend! :)

Corrie said... [Reply]

That's so weird the color comes across green under different lighting. I like the skirt and the overall outfit and the colors totally work together. Did you do anything fun for St. Paddy's Day under florescent lighting so the green was on display and festive? :-)

www.brooklynbliss.wordpress.com

Lizbeth said... [Reply]

Love your heels!! & I agree with you beer to me tastes yucky! My hubby loves to kick back with a cold beer though so when he asks me to get him one I say to him "Pee Juice coming right up!" hahaha

http://lizbeth612-onceuponashoe.blogspot.com/

Kileen said... [Reply]

lol, that's what i think everytime too!! pee juice. :)

Trophyboutique said... [Reply]

I'm pretty sure this is better than boring old green on St. Patty's day. There should really be a seafoam holiday...

silvrgurl said... [Reply]

Hope you stood in the wrong light all day yesterday and looked beautifully green.
Thanks again for all of your help last night

Kileen said... [Reply]

no problem! happy to help. :)

Justine @ Just Better Together said... [Reply]

I think this outfit turned out great! I really like the skirt on you and your sweater is a nice color too! On a side note, I can never find sweaters from Express that doesn't show to much


Just Better Together
come check out the Vintage Scarf giveaway

Really Petite said... [Reply]

Well well well Miss Kileen....this is an adorable outfit! Love it! Something I would totally wear! LOL

And where is this lovely belt from?

Kileen said... [Reply]

the belt is from A'gaci. it came in a 2-pack for $6.50. :)
http://www.agacistore.com/product/junior+fashion+accessories+jewelry/belts/half+inch+skinny+2+piece+set+belt.do

Rinny said... [Reply]

The skirt looks great on you! I love the pleating :D

Hanna said... [Reply]

The skirt does look industrial-ish but you totally glammed it up with a smart belt and necklace! Thanks for going different and wearing non green on St Patricks Day. Saw a girl on campus with green leggings with green shorts and a green top. She looked like spinach and I wanted to vomit.

Kileen said... [Reply]

lol, that's hilarious! no vomiting here. :)

Ellenreviewsblog said... [Reply]

Super like! :) you are really good with this. :) you should produce a book about corporate/casual attire. :)

Kileen said... [Reply]

lol, i don't know if i'm that good, but thanks! :)

Angeline said... [Reply]

oh I think that skirt is so pretty! The color (in the pics at least) totally goes with the top. And such a great deal!

Lisachen08 said... [Reply]

i can't drink beer either *bleh* i love your shoes!! you always have the cutest pumps!

Anonymous said... [Reply]

YnrMqh [url=http://onnrainnmcm.com/#70718]MCM 財布[/url] BmdHje http://onnrainnmcm.com/ IieIuu [url=http://mcmsenmon.com/#88630]MCM 長財布[/url] ItiNgy http://mcmsenmon.com/ ScjVqg [url=http://ninnkimcm.com/#26865]MCM キーケース[/url] DgrIeq http://ninnkimcm.com/ XbcIvx [url=http://kaidokumcm.com/#07409]MCM[/url] BdlEcs http://kaidokumcm.com/ PzcEcg [url=http://manzokumcm.com/#08881]MCM 長財布[/url] GseNog http://manzokumcm.com/ UycNab http://chloenihon.com/ ZwcGpi [url=http://chloenihon.com/]シーバイクロエ[/url] MduThh http://louboutindendou.com/ HqtVkv [url=http://louboutindendou.com/]クリスチャンルブタン メンズ[/url] SrbXwf http://guccisenmon.com/ YpzZiw [url=http://guccisenmon.com/]GUCCI ベルト[/url] OeeQmi [url=http://mcmhannbai.com/]MCM リュック[/url] LtaQaj [url=http://mcmhannbai.com/]MCM 財布[/url]

Anonymous said... [Reply]

FbkSgd [url=http://onnrainnmcm.com/#78650]MCM 通販[/url] PnxLel http://onnrainnmcm.com/ LeiIur [url=http://mcmsenmon.com/#07093]MCM バッグ[/url] ZazXqp http://mcmsenmon.com/ JlgGdq [url=http://ninnkimcm.com/#70773]MCM 財布[/url] PdsFij http://ninnkimcm.com/ HhuKfv [url=http://kaidokumcm.com/#70707]MCM リュック[/url] FfkDau http://kaidokumcm.com/ FhkUdn [url=http://manzokumcm.com/#82522]MCM リュック[/url] PybMmm http://manzokumcm.com/ JqyKiw http://chloenihon.com/ JzbLqa [url=http://chloenihon.com/]クロエ アクセサリー[/url] GrcNrr http://louboutindendou.com/ AiyHcu [url=http://louboutindendou.com/]クリスチャンルブタン 靴[/url] FohTbb http://guccisenmon.com/ PliTok [url=http://guccisenmon.com/]GUCCI 帽子[/url] LdoHss [url=http://mcmhannbai.com/]MCM 長財布[/url] EcgYut [url=http://mcmhannbai.com/]MCM キーケース[/url]

Post a Comment

I always read and respond to my comments. Please don't hesitate to drop me a message!

ShareThis

Related Posts with Thumbnails